Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
А Н А Л І З
стану організації роботи зі зверненнями громадян у Білопільському
районному суді Сумської області за 2023 рік
В суді організація роботи зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Постанови КМУ від 14.04.1997 №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян», на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 №109/2008.
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години відповідно до графіка, який розміщено на довідковому стенді суду та на офіційному веб-сайті суду.
Звернення, що надходять до суду обліковуються в реєстраційно-контрольних картках із привласненням їм індексу за початковою літерою прізвища заявника і порядкового номеру, ведеться алфавітний покажчик звернень громадян, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
Протягом 2023 року звернення громадян до суду не надходили.
В суді ведуться журнали особистого прийому громадян.
Так протягом І кварталу 2023 року головою суду було здійснено 8 прийомів громадян, що на 7 прийомів більше ніж в аналогічному періоді 2022 року. Зокрема громадяни зверталися з питаннями: щодо встановлення належності документу, визнання особи недієздатною та встановлення опікуна, порядку звернення до суду із заявою про розірвання шлюбу, дотримання роботодавцем трудового законодавства тощо.
На всі звернення, що надійшли під час здійснення прийому громадян, головою суду було надано змістовні відповіді в усній формі.
На особистий прийом до керівника апарату суду громадяни не зверталися.
Керівництвом суду вживаються всі організаційні заходи для покращення роботи з розгляду звернення громадян, вирішення порушених в них питань та усунення причин їх виникнення.
Проаналізувавши роботу суду зі зверненнями громадян за 1 квартал 2023 року можна зробити висновок, що вказана робота ведеться на належному рівні, здійснюється постійний контроль за якістю та повнотою надання відповідей.
Зважаючи на вищевикладене, пропоную:
- обговорити аналіз стану організації роботи зі зверненнями громадян у Білопільському районному суді Сумської області за І квартал 2023 року на оперативній нараді;
- здійснювати постійний контроль стану діловодства по розгляду звернень громадян.