Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до плану роботи суду на IІ півріччя 2017 року в період з 20 по 22 грудня 2017 року було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області.
Всього було опитано 16 (шістнадцять) громадян-відвідувачів суду, які надали наступні відповіді на поставлені запитання.
а) був учасником судового засідання; - 7
б) звертався до суду з приводу: отримання копій процесуальних документів, подачі до канцелярії суду різного виду документів, отримання від суду інформації, тощо - 3
в) інше – 6
(1 – дуже погано, 5 – відмінно, 0 – код невідповіді)
1 |
2 |
3 |
4 |
5
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
0 |
Дайте відповіді на питання, використовуючи такі варіанти відповідей: «так», «ні», «важко сказати»
Доступність суду
1) |
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Так |
Ні |
Важко сказати
|
|
|
13 |
|
3 |
2) |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію? |
Так |
Ні |
Важко сказати |
|
|
14 |
2 |
|
3) |
Чи мали Ви можливість в день відвідування суду вирішити свої справи (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу та ін.)? |
Так |
Ні |
Важко сказати |
|
|
16 |
|
|
Зручність та комфортність перебування у суді
Чи характерно для приміщень суду: Важко ск. Важко ск. Важко ск. |
||||
4) |
– достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Так |
Ні |
Важко сказати |
|
|
15 |
|
1 |
5) |
– вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
6) |
– чистота та прибраність приміщень |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16
|
|
|
7) |
– достатність освітлення |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
Повнота та ясність інформації |
||||
8) |
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
|
2 |
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
9) |
– розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
10) |
– правил допуску в суд та перебування в ньому |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
11) |
– справ, що призначені до розгляду |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
12) |
– зразків документів (заяв, клопотань тощо) |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
13) |
– порядку сплати судових зборів, реквізити та розміри платежів |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
14) |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
Так |
Якщо «ні», то переходимо до питання№16 |
|
|
|
14 |
2 |
|
15) |
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
|
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
|
|
|
|
16) |
Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
17) |
– доброзичливість, повагу, бажання допомогти |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
18) |
– однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
|
1 |
19) |
– професіоналізм, знання своєї справи |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
Дотримання строків судового розгляду
20) |
Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
|
2 |
21) |
Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
13 |
1 |
2 |
22) |
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
23) |
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
|
2 |
Сприйняття роботи судді
24) |
– неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
2 |
|
25) |
– коректність, доброзичливість, ввічливість |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
15 |
1 |
|
26)
|
– належна підготовка до справи та знання справи |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
27) |
– надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
28) |
– дотримання процедури розгляду |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
16 |
|
|
Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)
29) |
Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі? |
Так |
Ні |
Важко ск. |
|
|
14 |
|
2 |
Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості слід покращувати В ЦЬОМУ СУДІ в першу чергу? Проставте в порядку важливості сім вимірів якості за ступенем важливості для Вас. 1 – найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу), 7 – найменш важливий вимір якості.
Вимір якості |
Ранг % |
Доступність суду |
4,0 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
3,9 |
Повнота та ясність інформації |
4,1 |
Дотримання строків судового розгляду |
2,9 |
Якість роботи працівників апарату суду |
3,2 |
Якість роботи судді |
2,5 |
Опитувачі Білопільського районного суду запропонували наступне:
Кращі, ніж очікував |
5 |
Гірші, ніж очікував |
|
Відповідають очікуванням |
11 |
Покращилась значно |
7 |
Покращилась несуттєво |
7 |
Залишилась без змін |
2 |
Дещо погіршилася |
|
Значно погіршилася |
|
Важко сказати |
|
Висновок: робота в Білопільському районному суді Сумської області ведеться на належному рівні. Пропозиції відвідувачів, які на думку останніх необхідні для покращення роботи суду, взято до уваги.