Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до плану роботи суду на I півріччя 2017 року консультантом суду (по роботі з персоналом) Васюковою О.Г., секретарем судового засідання Ольховик А.М. та судовим розпорядником Копченко В.Г. в період з 09 по 12 червня 2017 року було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області. Опитування проводилося з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судом.
Всього було опитано 36 (тридцять шість) громадян-відвідувачів суду, які надали відповіді на поставлені запитання.
Блок 1. «Загальна характеристика респондента» включав такі запитання:
1.1 Вік:
18-25 років – 5 осіб
26-39 років – 18 осіб
40-59 років – 8 осіб
60 років і старше – 5 осіб
1.2 Рівень освіти:
середня та неповна середня – 9 осіб
базова вища – 6 осіб
повна вища – 21 особа
інше (вкажіть) -0
1.3 Стать:
чоловіча – 20 осіб
жіноча – 16 осіб
1.4 Наявність вищої юридичної освіти:
так – 14 осіб
ні - 22 особи
1.5 У суді Ви представляєте:
особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим) - 16 осіб
іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 7 осіб
інше (вкажіть) : 2 особи - представники позивача, 3- прокурори,
1- правопорушник, 1- кур’єр Білопільської міської ради, 1- представник,
1- інженер, 1- практикант, 3- працівники поліції
1.6 В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:
Цивільний процес – 19 осіб
Кримінальний процес – 4 особи
Адміністративний процес – 3 особи
Справи про адміністративні правопорушення – 6 осіб
(2 особи нічого не зазначили, а 2 особи зазначили всі процеси)
1.7 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи суду:
оцінка «5» - 28 осіб (77,8%)
оцінка «4» - 8 осіб (22,2%)
Блок 2. «Основна частина – оцінювання за вимірами якості» включав такі
запитання та оцінювався за 5-бальною шкалою:
Доступність суду
2.1 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
оцінка «5» - 27 осіб (75%)
оцінка «4» - 6 осіб (16,7%)
оцінка «3» - 2 особи (5,5%)
оцінка «1» - 1 особа (2,8%)
2.2 Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
оцінка «5» - 24 особи (66,6%)
оцінка «4» - 8 осіб (22,2%)
(4 особи нічого не зазначили)
2.3 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок, тощо)?
оцінка «5» - 29 осіб (80,6%)
оцінка «4» - 4 особи (11,1%)
оцінка «2» - 1 особа (2,7%)
(2 особи нічого не зазначили)
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
2.4 - справ, що призначені до розгляду
оцінка «5» - 25 осіб (69,4%)
оцінка «4» - 8 осіб (22,2%)
оцінка «3» - 3 особи (8,3%)
2.5 – зразків документів (заяв, клопотань, тощо)
оцінка «5» - 22 осіб (61,1%)
оцінка «4» - 11 осіб (30,6%)
оцінка «3» - 2 особи (5,6%)
(1 особа нічого не зазначили)
2.6 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
оцінка «5» - 25 осіб (69,4%)
оцінка «4» - 9 осіб (25%)
оцінка «3» - 1 особа (2,7%)
(1 особа нічого не зазначили)
2.7 – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет
так – 17 осіб (47,2%)
ні – 13 осіб (36,1%)
(6 осіб нічого не зазначили)
2.8 – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію
оцінка «5» - 15 осіб (42%)
оцінка «4» - 4 особи (11,1%)
( 17 осіб нічого не зазначили)
Сприйняття роботи працівників апарату суду:
2.9 – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
оцінка «5» - 26 осіб (72,2%)
оцінка «4» - 10 осіб (27,8%)
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
2.10 – доброзичливість, повагу, бажання допомогти
оцінка «5» - 32 особи (89%)
оцінка «4» - 4 особи (11%)
2.11 – професіоналізм, знання своєї справи
оцінка «5» - 34 особи (94,4%)
оцінка «4» - 2 особи (5,6%)
Дотримання строків судового розгляду:
2.12 – чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
оцінка «5» - 32 особи (89%)
оцінка «4» - 4 особи (11%)
2.13 – чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
оцінка «5» - 28 осіб (78%)
оцінка «4» - 8 осіб (22%)
2.14 – чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?
оцінка «5» - 30 осіб (83,3%)
оцінка «4» - 5 осіб (13,9%)
оцінка «1» - 1 особа (2,8%)
2.15 – чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки, перенесення слухань у розгляді Вашої справи?
оцінка «5» - 27 осіб (75%)
оцінка «4» - 8 осіб (22,2%)
(1 особа нічого не зазначили)
Сприйняття роботи судді:
2.16 – неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)
оцінка «5» - 32 особи (89%)
оцінка «4» - 4 особи (11%)
2.17 – коректність, доброзичливість, ввічливість
оцінка «5» - 32 особи (89%)
оцінка «4» - 4 особи (11%)
2.18 – належна підготовка до справи та знання справи
оцінка «5» - 33 особи (92%)
оцінка «4» - 3 особи (8%)
2.19 – надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію
оцінка «5» - 31 особа (86,1%)
оцінка «4» - 3 особи (8,3%)
(2 особи нічого не зазначили)
Якщо Вам вдалося ознайомитися із текстом рішення, будь ласка дайте відповіді на питання , використовуючи 5-ти бальну шкалу
(1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- біль-менш, 4- швидше так, 5 – цілком так)
2.20 – чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
оцінка «5» - 31 особа (86,1%)
оцінка «4» - 3 особи (8,3%)
(2 особи нічого не зазначили)
2.21 – на Вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим ?
оцінка «5» - 29 осіб (80,5%)
оцінка «4» - 5 осіб (13,9%)
(2 особи нічого не зазначили).
Висновок: робота в Білопільському районному суді Сумської області ведеться на належному рівні.