Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до плану роботи суду на IІ півріччя 2023 року в період з 25 по 27 грудня 2023 року консультантом суду Яловець О.А. та головним спеціалістом з кадрового забезпечення Шишлом А.І. було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області.
Всього було опитано 16 (шістнадцять) громадян-відвідувачів.
Анонімне анкетування складалося з 2 блоків.
Блок 1. «Загальна характеристика респондента» включав такі запитання:
1.1 Вік:
18-25 років – 1 особа
26-39 років – 4 особи
40-59 років – 8 осіб
60 років і старше – 3 особи
1.2 Рівень освіти:
середня та неповна середня – 3 особи
базова вища – 5 осіб
повна вища – 8 осіб
інше (вкажіть) -0
1.3 Стать:
чоловіча – 7 осіб
жіноча – 9 осіб
1.4 Наявність вищої юридичної освіти:
так – 5 осіб
ні – 11 осіб
1.5 У суді Ви представляєте:
особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим) - 9 осіб
іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 3 особи
інше (вкажіть) : 4 особи
1.6 В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:
Цивільний процес – 1 особа
Кримінальний процес – 12 осіб
Адміністративний процес – 0 осіб
Справи про адміністративні правопорушення – 3 особи
1.7 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи суду:
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
оцінка «4» - 2 особи (12,5%)
Блок 2. «Основна частина – оцінювання за вимірами якості» включав такі
запитання та оцінювався за 5-бальною шкалою:
Доступність суду
2.1 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
оцінка «5» - 13 осіб (81,25%)
оцінка «4» - 3 особи (18,75%)
2.2 Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
оцінка «5» - 13 осіб (81,25%)
оцінка «4» - 2 особи (12,5%)
оцінка «3» - 1 особа (6,25% )
2.3 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок, тощо)?
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
оцінка «4» - 2 особи (12,5%)
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
2.4 - справ, що призначені до розгляду
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
2.5 – зразків документів (заяв, клопотань, тощо)
оцінка «5» - 16 осіб (100%)
2.6 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
оцінка «5» -16 осіб (100%)
2.7 – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет
так – 14 осіб (87,5%)
ні – 2 особи (12,5%)
2.8 – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
Сприйняття роботи працівників апарату суду:
2.9 – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
2.10 – доброзичливість, повагу, бажання допомогти
оцінка «5» - 13 осіб (81,25%)
оцінка «4» - 3 особи (18,75%)
2.11 – професіоналізм, знання своєї справи
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
оцінка «4» - 2 особа (12,5%)
Дотримання строків судового розгляду:
2.12 – чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
оцінка «3» - 1 особа (6,25%)
2.13 – чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
оцінка «5» - 14 осіб (87,5%)
оцінка «4» - 2 особи (12,5%)
2.14 – чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
2.15 – чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки, перенесення слухань у розгляді Вашої справи?
оцінка «5» - 13 осіб (81,25%)
оцінка «4» - 2 особи (12,5%)
оцінка «3» - 1 особа (6,25%)
Сприйняття роботи судді:
2.16 – неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)
оцінка «5» - 16 осіб (100%)
2.17 – коректність, доброзичливість, ввічливість
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
2.18 – належна підготовка до справи та знання справи
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
2.19 – надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
Якщо Вам вдалося ознайомитися із текстом рішення, будь ласка дайте відповіді на питання , використовуючи 5-ти бальну шкалу
(1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- біль-менш, 4- швидше так, 5 – цілком так)
2.20 – чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
оцінка «5» - 15 осіб (93,75%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
2.21 – на Вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим ?
оцінка «5» - 15 осіб (87,50%)
оцінка «4» - 1 особа (6,25%)
оцінка «3» - 1 особа (6,25%)