flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян-відвідувачів суду

28 грудня 2021, 14:43

Довідка

по проведеному анонімному анкетуванні громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області

 

28 грудня 2021 року                                                                              м. Білопілля

            Відповідно до плану роботи суду на II півріччя 2021 року судовим розпорядником Копченко В.Г. в період з 22 по 24 грудня 2021 року було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області.

Всього було опитано 13 (тринадцять) громадян-відвідувачів суду, які надали наступні відповіді на поставлені запитання.

Анонімне анкетування складалося з 2 блоків.

Блок 1. «Загальна характеристика респондента» включав такі запитання:

1.1 Вік:

18-25 років – 1 особа.

26-39 років – 6 осіб.

40-59 років – 6 осіб.

60 років і старше – 0 осіб.

1.2 Рівень освіти:

середня та неповна середня – 1 особа.

базова вища – 0 осіб.

повна вища – 12 осіб.

інше (вкажіть) – 0 осіб.

1.3 Стать:

чоловіча –  9 осіб.

жіноча – 4 особи.

1.4 Наявність вищої юридичної освіти:

так – 9 осіб.

ні – 4 особи.

1.5 У суді Ви представляєте:

особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим) -6 осіб, з них: 1- позивач, 2- відповідача, 3- свідка.

іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 4 особи, з них: 4 – адвокати.

інше (вкажіть): 3 особи 1- прокурор, 1- слідчий, 1- відвідувач.

1.6 В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:

Цивільний процес – 4 особи.

Кримінальний процес – 8 осіб.

Адміністративний процес – 0 осіб.

Справи про адміністративні правопорушення – 0 осіб.

Особистий прийом громадян – 1 особа.

1.7 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи суду:

оцінка «5» - 12 осіб (92 %).

оцінка «4» - 1 особа (8 %).

Блок 2. «Основна частина – оцінювання за вимірами якості» включав такі

запитання та оцінювався за 5-бальною шкалою:

Доступність суду

2.1 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

 оцінка «5» - 12 осіб ( 92 %).

оцінка «4» -  1 особа (8 %).

2.2 Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?

оцінка «5» - 12 осіб (92 %).

оцінка «3» - 1 особа ( 8 %).

2.3 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок, тощо)?

оцінка «5» - 13 осіб (100 %).

 

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

2.4 - справ, що призначені до розгляду

оцінка «5» - 13 осіб ( 100 %).

2.5 – зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.6 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів

оцінка «5» - 13 осіб ( 100%).

2.7 – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет

так – 11 осіб (85%).

ні – 2 особа (15 %).

2.8 – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію

оцінка «5» - 11 осіб (85 %).

Сприйняття роботи працівників апарату суду:

2.9 – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

оцінка «5» - 13 осіб (100 %).

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

2.10 – доброзичливість, повагу, бажання допомогти

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.11 – професіоналізм, знання своєї справи

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

Дотримання строків судового розгляду:

2.12 – чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?

оцінка «5» - 12 осіб (92 %).

оцінка «2» - 1 особа (8 %).

2.13 – чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

оцінка «5» -  12 осіб (92%).

оцінка «4» - 1 особа (8 %).

2.14 – чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.15 – чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки, перенесення слухань у розгляді Вашої справи?

оцінка «5» - 12 осіб (92 %).

оцінка «4» - 1 особа (8 %).

Сприйняття роботи судді:

2.16 – неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.17 – коректність, доброзичливість, ввічливість

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.18 – належна підготовка до справи та знання справи

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

2.19 – надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію

оцінка «5» - 13 осіб (100%).

Якщо Вам вдалося ознайомитися із текстом рішення, будь ласка дайте відповіді на питання , використовуючи 5-ти бальну шкалу

(1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- біль-менш, 4- швидше так, 5 – цілком так)

2.20 – чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?

оцінка «5» - 13 осіб (100 %).

2.21 – на Вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим ?

оцінка «5» -  13 осіб (100 %).

 

Висновок: Аналізуючи результати анонімного опитування можна сказати, що Білопільський районний суд Сумської області забезпечує якість надання послуг громадянам -відвідувачам суду на належному рівні.