Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
|
Опис дії
|
Термін виконання
|
Відповідальні особи
|
1.
|
Забезпечення розміщення додаткової ін- інформації при вході до суду про умови допуску до до приміщень.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С.
|
2.
|
Розроблення гнучкого графіку роботи каканцелярії суду, забезпечуючи присутність у ніній чергового працівника на момент обідньої пеперерви.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
старший секретар суду
Подибайло Л.М.
|
3.
|
Встановлення в канцелярії суду мобільного тетелефону для прийому дзвінків громадян.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
4.
|
Збільшення кількості спеціально облаштованих та більш зручних місць для роботи з документами, написанням заяв/клопотань, звернень та інше для відвідувачів суду.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С.
консультант суду Свердличенко Д.В.
|
5.
|
Переобладнання приміщення суду на другому поверсі з метою влаштування п’ятого залу судового засідання та облаштування всіх залів судових засідань приладами фіксації судового процесу та відеоконференсзв’язку.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
6.
|
Покращення освітлюваності приміщення суду, зокрема, зони роботи з інформаційними стендами та документами.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
консультант суду Свердличенко Д.В.
робітник
Соляник В.Ф.
|
7.
|
Розміщення в холі суду та на кожному поверсі годинників, щоб відвідувачі суду мали змогу контролювати вчасність початку судового засідання.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
8.
|
Встановлення спеціально обладнаного платіжного електронного терміналу для здійснення платежів щодо сплати судового збору.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
9.
|
Встановлення ксероксу в приміщенні суду длдля можливості виготовлення копій до- документів відвідувачам суду.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
10.
|
Виготовлення та розміщення вивіски із зазначенням розпорядку роботи суду при вході в будівлю суду.
|
20.12.2016 –
01.02.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С. (звернення до ТУ ДСА України в Сумській області щодо виділення відповідних коштів)
|
11.
|
Визначення в апараті суду відповідальних осіб – «інформаторів», які могли б надавати загально-організаційні консультації відвідувачам суду та координувати всі заходи щодо інформування відвідувачів.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
керівник апарату суду Порічанська О.І.
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С.
|
12.
|
Вчасне оновлення інформаційних стендів, перевірка їх розташування на предмет більшої зручності для відвідувачів (відкоректування розміру шрифту та висоти розміщення стендів тощо).
|
постійно
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С.
консультант суду Свердличенко Д.В.
|
13.
|
Виготовлення зразків бланків платіжних доручень для відвідувачів суду із заповненими реквізитами для перерахування найбільш поширених видів судових витрат.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
старший секретар суду
Подибайло Л.М.
секретарі суду:
Малікова Л.І.,
Могиленець М.М.,
Соловйова В.В.
|
14.
|
Розміщення на інформаційному стенді інформації щодо можливості громадян отримання безкоштовної правової допомоги, яка надається Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
заступник керівника апарату суду
Шматенко С.С.
консультант суду Свердличенко Д.В.
|
15.
|
Посилення контролю за дотриманням термінів судового розгляду.
|
постійно
|
голова суду,
судді.
|
16.
|
Проаналізувати практику планування судових засідань з метою пошуку засобів та можливостей дотримання вчасності початку судових засідань, зменшення випадків необґрунтованого перенесення судових слухань.
|
20.12.2016 –
01.02.2017
|
помічник судді Рудь Я.
суддя-спікер Замченко А.О.
|
17.
|
Заздалегідь інформувати осіб про пеперенесення судового засідання по справі, якщо останнє не відбудеться з причин, що не заззалежать від судді.
|
постійно
|
судді, секретарі судових засідань
|
18.
|
З урахуванням складності справи передбачати запас часу, котрий можна буде використати для уникнення затримок початку розгляду справи.
|
постійно
|
судді
|
19.
|
При можливості узгоджувати зі сторонами час та дату судового засідання;
|
постійно
|
судді
|
20.
|
Надання докладних роз’яснень про переваги відправлення інформації через СМС-повідомлення.
|
постійно
|
старший секретар суду
Подибайло Л.М.
|
22.
|
Налагодження інформування учасників судового засідання про розгляд справи через телефонний зв’язок та Інтернет-ресурси, включаючи інші альтернативні комунікації, за наявності такої можливості.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
секретарі судових засідань,
спеціаліст з ІТ
Крохмальний О.Г.
|
23.
|
Звернути увагу працівників апарату суду на особливості спілкування з учасниками судового розгляду та відвідувачами суду, передбачивши критерій максимально оптимального сприйняття інформації відвідувачами суду.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
голова суду Терещенко О.І.,
керівник апарату суду
Порічанська О.І.
|
24.
|
Обговорити з працівниками суду необхідність концентрації додаткової уваги на осіб, які вперше звернулись до суду.
|
20.12.2016 –
15.01.2017
|
голова суду Терещенко О.І.,
керівник апарату суду
Порічанська О.І.
|
25.
|
Працівникам канцелярії суду за можливості надавати відвідувачам суду інформацію щодо загальних процесуальних питань суду.
|
постійно
|
секретарі канцелярії, архіваріус
|
26.
|
Звернути увагу суддів на можливість негативного сприйняття відвідувачами їх поведінки та дій (рішень), що сприймається як упередженість та схильність до зовнішнього тиску.
|
постійно
|
голова суду Терещенко О.І.
|
27.
|
Провести додатковий тренінг чи круглий стіл із залученням громадськості за тематикою комунікативної компетентності та етичних стандартів суддівської професії.
|
20.12.2016 –
01.02.2017
|
суддя спікер Замченко А.О.,
прес-секретар
Шматенко С.С.
|