flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян-відвідувачів суду щодо якості надання послуг Білопільським районним судом Сумської області

30 грудня 2022, 08:58

Відповідно до плану роботи суду на IІ півріччя 2022 року головним спеціалістом з кадрового забезпечення Шишло А.І. та консультантом суду Яловець О.А. в період з 28 по 30 грудня 2022 року було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Білопільським районним судом Сумської області.

Всього було опитано 10 (десять) громадян-відвідувачів суду, які надали наступні відповіді на поставлені запитання.

Анонімне анкетування складалося з 2 блоків.

 

Блок 1. «Загальна характеристика респондента» включав такі запитання:

1.1 Вік:

18-25 років – 1 особа

26-39 років –3 особи

40-59 років – 6 осіб

60 років і старше – 0 особа

1.2 Рівень освіти:

середня та неповна середня – 0 осіб

базова вища – 2 особи

повна вища – 8 особи

інше (вкажіть) -0

1.3 Стать:

чоловіча – 7 осіб

жіноча – 3 особи

1.4 Наявність вищої юридичної освіти:

так – 7 осіб

ні – 3 особи

1.5 У суді Ви представляєте:

особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим) -  4 особи

іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 3 особа

інше (вкажіть) : 3 особи

1.6 В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:

Цивільний процес – 3 особа

Кримінальний процес – 6 особи               

Адміністративний процес – 0 осіб

Справи про адміністративні правопорушення – 1 осіб

1.7 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи суду:

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

 Блок 2. «Основна частина – оцінювання за вимірами якості» включав такі

запитання та оцінювався за 5-бальною шкалою:

Доступність суду

2.1 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

 оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 3 особи (30%)

2.2 Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?

оцінка «5» - 5 осіб (50%)

оцінка «4» - 5 осіб (50%)

2.3 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок, тощо)?

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 3 особи (30%)

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

2.4 - справ, що призначені до розгляду

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

оцінка «3» - 2 особи (20%)

2.5 – зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

оцінка «5» - 9 осіб (90%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

2.6 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів

оцінка «5» -8 осіб (80%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

2.7 – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет

так – 8 осіб (80%)

ні – 2 особи (20%)

2.8 – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію

оцінка «5» - 6 осіб (75%)

оцінка «2» -  2 особи (25%)

Сприйняття роботи працівників апарату суду:

2.9 – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

2.10 – доброзичливість, повагу, бажання допомогти

оцінка «5» - 6  осіб (60%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

2.11 – професіоналізм, знання своєї справи

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

Дотримання строків судового розгляду:

2.12 – чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

оцінка «3» - 2 особи (20%)

2.13 – чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 2 особа (20%)

2.14 – чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

2.15 – чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки, перенесення слухань у розгляді Вашої справи?

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

оцінка «3» - 1 особа (10%)

Сприйняття роботи судді:

2.16 – неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

2.17 – коректність, доброзичливість, ввічливість

оцінка «5» - 9 осіб (90%)

оцінка «4» - 1 особа (10%)

2.18 – належна підготовка до справи та знання справи

оцінка «5» - 7 осіб (70%)

оцінка «4» - 3 особи (30%)

2.19 – надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

Якщо Вам вдалося ознайомитися із текстом рішення, будь ласка дайте відповіді на питання , використовуючи 5-ти бальну шкалу

(1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- біль-менш, 4- швидше так, 5 – цілком так)

2.20 – чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)

2.21 – на Вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим ?

оцінка «5» - 8 осіб (80%)

оцінка «4» - 2 особи (20%)